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non vorrei sembrare eretico ma io ci ho giocato 1 oretta in pausa quando lavoravo in un negozio di videogames e mi è sembrato una mezza cagata... un giochetto per bambini come lo sono stati il primo crash e rayman per me a 14 anni e niente più..
i voti sui siti li danno dei bambini per caso? non mi spiego questi punteggi altissimi...
caro il mio djmarco, prova le fasi finali con un po' di arsenale sbloccato e ti ricrederai alla grande....
giocaci con calma
ascolta le battute, finisci il gioco,potenzia tutte le armi,prendi tutti i punti stile poi possiamo riparlarne e discutere se un bambino può riuscirsci
e assolutamente crash e rayman non erano per bambini
a stò punto pure sonic e super mario so per bambini,non credo proprio
...
dj, senti, compratlo, finiscilo e poi penserai che è una ka!!!!
Ci stavo giocando proprio prima, dopo un paio di ore di gioco posso dire che si tratta sicuramente di un titolo piacevole, ma non mi ha entusiasmato. Ho apprezzato molto di più i capitoli precedenti della serie, questo è solo l'ennesima copia... Gadget e cose in più, ma niente di veramente nuovo.
Sicuramente divertente, lo finirò, ma niente di spettacolare, soprattutto per la superficialità degli intermezzi, tragicomica.
avventura? è un platform innanzitutto. giochi di avventura sono ICO, SOTC, Uncharted etc...
mica è la grafica cartoonesca a farmi pensare quello ma il gioco in se. non è proprio il mio generemagari 10 anni fa l'avrei amato..
eh ok, rayman non lo finirebbe adesso nemmeno un genio, ma crash era una cagatina come difficoltà, eh...
@gairos: perché non ti saresti aspettato un parere simile? sì, diciamo che il pegi dovrebbe scrivere 18- sulle confezioni in modo da venderlo ai ragazzini(its a joke)
sì però non spalare merda sul gioco se è un genere che non ami particolarmente![]()
etnasante![]()
ho notato che alcune fonti dicono che con 200 punti stile (Skill Points) si sblocca TOOLS OF PRODUCTION,
cosa che io non ho sul mio menù.
che voi sappiate è solo per il gioco versione americana?
su cosa sia sto TOOLS OF PRODUCTION invece
http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/932369/51688
Tools of Production (200)
Unlocks audio snippets from a few of the unsung heroes of R&CF: TOD.
Tools of Production are little Infobots scattered
throughout the levels in the game, and give you some insight into the
development of the game. They are the replacement to the Insomniac Museum.
Ratchet_91![]()
Io so cosa sono.Allora per chi non lo sapesse in R&C2:Fuoco a volonta c'era a SILVER CITY,in una zona segreta un teleport che ci portava al museo insomniac.Un posto pieno di info sul gioco.Praticamente con TOOLS OF PRODUCTION si sbloccano degli infobot che saranno sparsi per i vari e che daranno delle info su R&C ToD.Purtroppo e solo per la versione americana
edit:
nel caso interessi qualcuno e cmq a futura memoria
TOOLS OF PRODUCTION si sblocca solo nel gioco USA
prende il posto dell'INSOMNIAC MUSEUM presente su r&c 2 e 3 e sul gioco per psp (casa sull'albero)
una volta sbloccato, basta andare nei pressi di (alcuni?) infobot che si attivano dando informazioni di vario tipo sul gioco e sull'insomniac...
mannaggia mannaggia...
altra curiosità è il CLANK'S SECRET CODE
un codice che sbloccherà chissà cosa sul gioco per psp
SECRET AGENT CLANK
http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/932369/50684
si trova in questo modo
d)Clank's Secret Code
What it does: Unlocks something unknown at this time in a future release
of the PSP game from Insomniac, Secret Agent Clank. I could just tell you
the secret code, but I'm about to show you exactly where it is, so you can
find it yourself... it's more fun that way.
Where you get it: When you are Clank in the IRIS super-computer on Kreeli
Comet and the crazy little Zony are helping you around, You will eventually
come to a path with two Gyrating spheres in a row. At the entrance to the
room with this path, look down and right. You will see hexagonal pads that
combine to form a path around the right of the main path in this room.
You will have to use the Zoni ability to levitate over the hexagonal pads.
Notice most are electrified, so avoid these and land on the safe pad, as
always slowing down time (R1) helps a lot. From the first safe landing pad
look left, and levitate to the next pad, on this pad you will be given
Clank's secret code. Enjoy it someday far off in the future.
Don't look if you want the challenge, but if you've already passed this
level you can't go back until challenge mode so the code happens to be:
left, left, right, down, up, up X "your secret disguise code:"
lista degi infobot per TOOLS OF PRODUCTION (gamefaqs rules!)
http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/932369/51688
======================================
=Tools of Production Locations #TOL=
======================================
As the Tools of Productions Infobots are never located to you unless you find
them by accident, I've decided to give their locations here. Nearly all of them
are located in places which don't require any searching at all, but if you're
wanting to know where they are just 'cause, or to find out what they are all
about, this is the place!
For best listening of the Infobot, it is advised that you turn down volume of
the Sound Effects and Music via the Options Menu, and have Ratchet facing the
Infobot while being really close to it. All this will provide the maximum sound
on both speakers. If you turn the camera away from directly behind Ratchet, the
sound will only be on one speaker due to the Surround Sound effect (this
happens even if you're on Stereo Sound).
=Cobalia Spaceport, Planet Cobalia=
Infobot 1: QA (Quality Assurance) Support Team
Location: Right in front of the entrance to the Gelatonium Plant, where you
first meet the Smuggler.
Infobot 2: Enemy Programming (Hand Animation vs Programmed Animation)
Location: In the Caves of the Spaceport, at the split (the Caves are behind
your ship).
=Stratus City, Planet Cortog=
Infobot 1: Dialogue of the Zoni
Location: From your ship, head forwards and then left towards the wall.
=Imperial Fight Festival, Planet Mukow=
Infobot 1: Designing a Level's Platforming Element
Location: Through the first tunnel in the Trail of Turning Terror.
Infobot 2: Environment Design and Animation
Location: At the end of the Trail of Turning Terror, next to the zip-line that
takes you back to your ship, Aphelion.
Infobot 3: Testing, The Fun/Not Fun Report
Location: Next to the Teleport into the Fight Festival Arena.
Apogee Station, Nundac Asteroid Ring=
Infobot 1: Developing for the PS3
Location: Right next to the Ship on the right.
=Pirate Base, Planet Ardolis=
Infobot 1: Notable Ardolis Milestones
Location: A short walk forwards from your ship.
Infobot 2: Audio of the Base
Location: Turn left after Infobot 1, it'll be in front of the Grind Rail.
=Lava Refineries, Planet Rykan V=
Infobot 1: Animating Cronk and Zephyr
Location: In the small archway Cronk and Zephyr detonate in the first half of
the battle you take part in when you first landed.
Infobot 2: The R.Y.N.O. IV and the Holo-Plans
Location: Near your ship and the Gyro-Cycle Pad.
=Outpost L51, Planet Sargasso=
Infobot 1: Decryptor Puzzles
Location: Near the Launch Pad next to the Smuggler when you arrive.
=IRIS Supercomputer, Kreeli Comet=
Infobot 1: Level Editing, Zones
Location: Right in front of your Ship, to the Left of the starting path.
Infobot 2: Weapons and the Groovitron
Location: In front of the grind rail on top of the deck of the first ship you
go through.
Infobot 3: Effects
Location: To the left of the Staggies you cut down with the Geo-Laser near the
end of the level, before you enter the IRIS Caves.
=Zordoom Prison, Planet Viceron=
Infobot 1: Enemy Design
Location: To the left of your ship, in front of the entrance to the alternate
bonus path.
Infobot 2: The Real Tools of Destruction
Location: Near the Vendor before the second elevator section, inside the
Prison, on the right (this elevator section you fight without Talwyn).
=Kerchu City, Planet Jasindu=
Infobot 1: James the Galactic Defender
Location: At the start Vendor, head left, following the wall, down the
clifflet.
Infobot 2: Kerchu City Pre-Production
Location: To the left of the second Vendor, after the Pirate Ride.
Infobot 3: Envirnonment Art, Kerchu City
Location: Just before the Kerchu Guardian Boss, to the left of the Grind Rail.
NOTE: You can only activate this one AFTER you've beaten the Guardian. After
defeating him and teleporting to your ship, teleport again to get back to it.
=**bleep**'s Fleet, Ublik Passage=
Infobot 1: Environment Concept Art, **bleep**'s Base
Location: Just to the right of your ship.
Infobot 2: Designing the Pirates
Location: In front of the third Vendor, before the ship battle.
=Cragmite Ruins, Planet Reepor=
Infobot 1: QA Support (again!), and the Chunks System
Location: From where you land, turn around and head up the steps to find it
near your and Talwyn's ships, on the last step.
Infobot 2: The Cinematic Process
Location: To the left of the elevator that takes you up at the end of the
battle, before Ratchet and Clank get seperated.
=Meridian City, Planet Igliak=
Infobot 1: Localisation
Location: After completing the first section, it will be through the glass
doors, to the right of the Armour Vendor.
=Lombax Ruins, Planet Fastoon (Second Visit)=
Infobot 1: The Ending of the Story
Location: Right at the end of the level, in front of the Red Button on the
right which deactivates the final forcefield.
Ultima modifica di etnasante; 27-06-2008 alle 16:35:20
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Gripshift, passatemelo, è come giocare a Mercury con la velocità di WipeOut ed il pilota è Daxter