infatti che dobbiamo prendere Assetto Corsa su pc con sli di 980?
infatti che dobbiamo prendere Assetto Corsa su pc con sli di 980?
anche perché accidenti tra mortal kombat, the witcher 3, F1 2015 e project cars in questi mesi per One usciranno solo titoli a 900p !
"Xbox, go home !" cit.
Meanwhile on Forza Horizon 2
BONUS :
Spoiler:
Nome Xbox Live: SiDicoaTeLol
Nome PSN: non possiedo ancora PS4 , PS3 a prendere polvere
ho fatto sto video su The witcher in 720p e 30fps, mizzica mentre registrava bloccava il gioco a 30fps e mizzica, sembrava andare a scatti o quasi![]()
in confronto alla versione 360 sembra un altro gioco! x la carità su 360 é un miracolo movente pero su pc è un salto generazionale
Inviato dal mio iPhone 5S utilizzando Tapatalk
A proposito, Digital Foundry:
now we see just an internal 1600x900 frame-buffer in effect on Xbox One - as confirmed by the developer earlier this week. Image quality does suffer in this case, and its post-process anti-aliasing method (which falls close to the PC's higher FXAA settings) struggles to cover all its rough spots. A motion blur effect helps disguise the upscale to 1080p to an extent in motion, but pixel-crawl remains noticeable across chrome highlights on cars, and foliage elements especially.our first race is on the Dubai Autodrome International circuit, a manic 35-car race with light clouds overhead, camera set to interior cockpit view and no damage physics enabled. Even with this number of AI racers, the game sticks to a 60fps line throughout, and only drops for one stretch on the circuit (to 50fps on Xbox One, and 55fps on PS4).
For moments where the frame-rate goes under, tearing is an issue - especially on sharp turns with lots of camera motion. This is a bigger deal once we push the boat out a bit more; our next race featuring a whopping 44 cars on the Circuit Des 24 Heures du Mans track, with a more taxing chase mode camera and heavy rain in play. The impact is immediate, and PS4 tears constantly with drops to 35fps at the busy starting grid, while Xbox One breaches the high 20s. This improves over the course of the race as cars splinter off into packs, though we never catch a glimpse of the 60fps line.
http://www.eurogamer.net/articles/di...gn=socialoomph
Tutto ok in condizioni di sereno, cali sotto i 40 per PS4 e sotto i 30 per One sotto pioggia ed effettistica pesante. Non è la build definitiva, ma evidentemente i 900p non bastano ad aiutare One.
In before lazy devs
Sarebbe il colmo, taglia taglia per i 60 fps e poi.... Vedremo la release finale.
Inviato da tapatalk